11. 09. 2010 | Uvod | Nové články | Koncept | Technická data | Propozice | Jezdci | Kontakt | Kalendář závodů | Ke stažení | Výsledky |


  Vyhledej v RokCup


  Rok Cup

Nastavte si Rok Cup jako
domovskou stránku
přidejte k oblíbeným


Komentáře
ke článku: Náměty pro VORTEX ROKCUP 2010
(ze dne 31.10.2009, autor článku: Petr Cemper)

Komentář ze dne: 07.12.2009 12:49:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Roman (pneuzakava@seznam.cz)
Titulek:
K této anketě jsem se vyjádříl e.mailem, ale rozhodl jsem se reagovat také tady. Co se týče změn tak dle mého názoru béčkové pneu ne. Naše tratě nejsou nagumované a přineslo bz to jen nárůst nákladů. Uvolnění karburátorů by taky přineslo zdražení/ víc testování a brzda/. Motory bych asi nechal s blombama. Je alespoň nějaka jistota, že je vše jak má být. Dále bych uvítal znovu vyhlášení Roků jako mistrovská třída. Je jich nejvíce a KF3-KF2 stejně nikdo nepojede.

Komentář ze dne: 24.11.2009 23:09:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pepa Hartmann (@)
Titulek:
S tím měněním výfuků a karburátorů atd...
Na jedné straně je pravda že by to myšlenku o vyrovnanosti techniky podpořilo.. na druhe straně když už si někdo tu práci dá a najde si tu správnou kombinaci motor x vyfuk x karburator a třeba předstih ať už třeba na brzdě nebo na trati tak se mi zdá blbý mu to celý rozhodit...možná třeba jen výfuk... je to sporný, možná by se to na prvním závodě melo zkusit jak to dopadne a potom se uvidí co jak dál, ale to už je pak asi pozdě...

  
Komentář ze dne: 25.11.2009 09:59:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - PeC (@)
Titulek: Re: Výměna výfuku
Proti výměně výfuku těsně před jízdou se obvykle zdvihá velký odpor pronemožnost korekce nastavení motoru. >> Návrh povinné výměny prvním 3 pilotům je dobrý - nutno vyřešit jak TK předá výfuk v pátek ráno , nebo případně už těsně po předchozím závodě (v UP po dojetí) ...

  
Komentář ze dne: 24.11.2009 23:53:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jiří Němeček (nelikart@volny.cz)
Titulek: Re:
Tato třída byla u nás založena s myšlenkou na "stejný" výkon motorů. Proto by mělo být jedno, s jakým motorem, výfukem, karburátorem... by kdokoli jel. A povinná výměna těchto komponentů by byla zaměřena přímo na to, aby nemělo význam motory ladit, brzdit...

Komentář ze dne: 22.11.2009 20:57:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Timmik (@)
Titulek:
Tak ja taky pisu prispevek. Jenom teda za sebe, cili jeden pilot letosniho ROK Heavy a pilot, ktery pri soucasnem smerovani ROKu, nevi jestli bude ROKkerem i pristi rok.

1. Brzdy. Pro me dost velka pocatecni investice, ktera pokud bude nutna jenom prevazi misku vah na odchod z tridy. Akceptovat jsem je pripraven v pripade varianty, kdy trida bude rozdelena 160 Light a 175 (ci to uz je v podstate jedno kolik) Heavy. Kazdopadne hmotnostni rozdil mezi Light a Heavy by musel byt daleko vetsi, nez byl letos, nehlede na to, ze pritomnost prednich brzd bude mit na tuto velicinu neblahy vliv = mozna vice jezdcu z letosnich Lightu by uz na Light hmotnostne nemelo a muselo by do Heavy.

  
Komentář ze dne: 22.11.2009 21:07:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Timmik (@)
Titulek: Re:
2. Uvolneni nastaveni karburatoru. V zasade nejsem proti, ale jelikoz jezdim jako "hobik" a bez podpory lidi s know-how, atd... musim byt PROTI .o))

3. Pneu. Letosni koncept i kvalita gum mi vyhovovala. Takze nezdrazovat.

4. Vaha. Pro moje rozhodovani zasadni prvek s brzdami (sice vazim "jenom" 81-82 kg, ale presto s mojim Maranellem a temer prazdnou nadrzi mam vzdy na vaze pres 175 .o( ). Osobne jsem pro variantu sjednoceni vah na min. 168 kg bez prednich brzd. Bude sirsi pole zavodniku, i kdyz uznavam, ze by bylo koncepcne lepsi drzet se mezinarodniho predpisu light 160 a napr. 175 heavy.

    
Komentář ze dne: 22.11.2009 21:16:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Timmik (@)
Titulek: Re: Re:
6. Motory. Souhlasim s Jirkou Němečkem v plne mire. Libi se mi koncept meneni ruznych komponentu prvnim trem jezdcum. Podpori to myslenku "vyrovnane" techniky.

Jak jsem jiz psal - rozhoduji faktor u me bude nastaveni vahovych limitu + pouziti prednich brzd. Dalsi otazkou kolik jezdcu odejde, kolik prijde atd. Kazdopadne muzu za sebe rict, ze po lonske sezone, kdy jsem si perfektne zajezdil v Hobbycupu a dokonce jsem na nekterych trati stacil i republikovym jezdcum, me letos cela Heavy sezona zklamala. Bohuzel se na tom projel ukrutne nizky pocet pilotu teto "hobby" kategorie.

Kazdopadne preji stastnou volbu pri rozhodovani.

Komentář ze dne: 22.11.2009 10:12:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jirka Kočka (@)
Titulek:
Myslím, že jsem vyčerpal diskutovaná témata co se jezdců a soutěžících týká, pokud se mám vyjádřit ke změně oleje , tak to je již jiná parta ké které mluvím.
Změnu oleje u rozjetého motoru v žádném případě nedoporučuji.Má negativní vliv na ojniční ložisko, které dle mých zkušeností tuto změnu špatně snáší...
Pokud ke změně dojde při výměně ojnice není se čeho obávat.
Také mohu nabídnout jistě velmi dobrý olej LIQUI MOLY znám
perfektní ELF a další....ale to mi začíná připomínat současnou atmosféru v této třídě.

Komentář ze dne: 22.11.2009 10:11:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jirka Kočka (@)
Titulek:
Myslím, že jsem vyčerpal diskutovaná témata co se jezdců a soutěžících týká, pokud se mám vyjádřit ke změně oleje , tak to je již jiná parta ké které mluvím.
Změnu oleje u rozjetého motoru v žádném případě nedoporučuji.Má negativní vliv na ojniční ložisko, které dle mých zkušeností tuto změnu špatně snáší...
Pokud ke změně dojde při výměně ojnice není se čeho obávat.
Také mohu nabídnout jistě velmi dobrý olej LIQUI MOLY znám
perfektní ELF a další....ale to mi začíná připomínat současnou atmosféru v této třídě.

Komentář ze dne: 22.11.2009 09:44:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jirka Kočka (@)
Titulek:
A nejdiskutovanější otázka je tady.
Depem se nesou zvěsti o super motorech z jednoho či onoho stanu....Neustálé plombování a brzdění některých motorů vnáší červíky nedůvěry do hlav dalších jedinců, kteří jsou přesvědčeni o marnosti svého boje s vyvolenými.
Množí se hlášky typu "Mít jeho motor, to bych mu to ukázal jsou k zaslechnutí nejen večer ....
Pokud uposlechnem hlasu o odplombování, je třeba si uvědomit následky v podobě osobní odpovědnosti za stav motoru. Tedy za hodnoty dané technickými předpisy.
Za náš stan říkám bez plomby, ale chtěl bych zde další názory....

Komentář ze dne: 22.11.2009 09:31:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jirka Kočka (@)
Titulek:
Bohužel omezená kapacita komentářů mi zrušila polovinu příspěvku a ted musím znovu a nevím jestli něco neopomenu.
Takže předpis s hmotností by měl být jednoznačně totožný s mezinárodním předpisem, tedy 160kg.
Argument ,že češi nejsou tak vychrtlí jak italové je velmi usměvný, ale v KZ mi nikdy neprošel a kdo mě zná tak dobře ví o čem píšu.
Jakákoliv změna v tomto předpisu jen zavání diskusí o zvýhodňování některých jedinců z toho či onoho stanu.
Kategorie Heavy umožní start a možnost soupeření vícero jedincům ,kteří s Lightu mohou přejít výš....

Komentář ze dne: 22.11.2009 09:21:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jirka Kočka (@)
Titulek:
Zdravím všechny rokkery, ale podle komentářů vás tady moc není.
Myslím, že ted je ta správná chvíle tady říct, jak si představujete sezonu 2010.
Petr nastínil nejdiskutovanější problémy a nebýt Jirky Němečka ,
tak bych si myslel ,že to dělal zbytečně.
Přidám několik drbů z našeho stanu, kde problematiku některých změn probíráme.
Přední brzdy jednoznačně ANO, pokud se sejdou jun a sen hrozí bez brzd velké riziko nehod při nájezdech do zatáčky (viz letos).
V Lonatu jsme jeli nastavení karburátoru , které je legální i v českém Rokcupu a zase tolik jsme nezaostávali, takže si myslím ponechat český předpis, který ušetří experimentování a spotřebu pístů.
Pneumatiky jsou u nás ve stanu navrhovány měkčí, ale já si neodpustím poznámku o prodražení této třídy volbou měkké pneumatiky. Nezapomente na to , že výdrž měkké pneu v Lonatu a Sosnové je naprosto odlišná.....
Váhu bychom měli jednoznačn

Komentář ze dne: 04.11.2009 21:47:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jiří Němeček (nelikart@volny.cz)
Titulek: diskuse
6. Motory. Jsem pro zachování současného stavu. Pokud ne, zrušit plomby zcela a zajistit profesní úroveň a prestiž technických komisařů (pro porovnání by měli k dispozici celý rozebraný motor s příslušenstvím), aby převzali plnou odpovědnost za legálnost motorů. V každém případě navrhuji podle předem daného klíče měnit prvním 2-3 výfuky, zapalování a karburátor.
Berte toto jako můj názor, který není namířen osobně proti nikomu. Naopak bych chtěl podpořit původní myšlenku této třídy. Tedy co nejmenší rozdíly v motorech a relativně levné závodění.

Komentář ze dne: 04.11.2009 21:45:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jiří Němeček (nelikart@volny.cz)
Titulek: diskuse
3. Pneumatiky: Měkčí pneu by zdražily každý závod i trénink. Traťě by se asi významěji nenagumovaly a pneumatiky tím pádem rychle ubývaly. Je pravdou, že by se na jejich životnosti významě projevilo nastavení podvozku a hlavně jízdní styl pilota. Můj ověřený postřeh je, že musím svým synům různě foukat pneumatiky a nezáleží to na typu podvozku, nastavení ani dosažených časech. Projevuje se styl jízdy. Jsem spíše pro zachování tvrdších pneu. A určitě zachovat mokré. Spousta mi jich zbyla z minulých let.
4. a 5. Váha Seniorů a Master: Sjednotit na 168Kg. Rozdělit věkem a možnost bodovat jen do jedné kategorie.
6. Motory. Jsem pro zachování současného stavu. Pokud ne, zrušit plomby zcela a zajistit profesní úroveň a prestiž technických komisařů (pro porovnání by měli k dispozici celý rozebraný motor s příslušenstvím), aby převzali plnou odpovědnost za legálnost motorů. V každém případě navrhuji podle

Komentář ze dne: 04.11.2009 21:43:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jiří Němeček (nelikart@volny.cz)
Titulek: Diskuse
Ahoj všem příznivcům kartingu a zvláště rokkerům. Myslím, že je teď ta správná doba domluvit pravidla pro budoucnost. Bylo by vhodné, aby každý, kdo má zájem o jakoukoli změnu či NEzměnu, aby své názory vyjádřil. Jen tak se může vývoj předpisů posunout podle vůle většiny. Pro začátek by se mohl každý alespoň přihlásit do diskuse a krátce napsat pár postřehů.
Osobně bych rozdělil změny na ty, kde lze jednouše hlasovat pro a proti (například přední brzdy pro seniory). A na ty, kde je domluvit co vše povolit a jakým způsobem (údržba motoru zatím pod plombou)

1. Brzdy by znamenali jednorázovou, i když nemalou investici. Řízení by bylo náročnější a podpořily by význam pilota. Navíc se přiblížíme mezinár.předpisům. JSEM PRO.
2. Uvolnění nastavení karburátoru. Zvedne význam mechanika... JSEM PRO.
3. Pneumatiky: Měkčí pneu by zdražily každý závod i trénink. Traťě by se asi významěji nenagumova

  
Komentář ze dne: 09.11.2009 12:39:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Benčař (@)
Titulek: Re: Diskuse
Mám na to stejný názor jako Jirka.Měkčí gumy v žádném případě.V Lonátu jsem při špatném nastavení podvozku zničil měkké gumy za 50 kol a na Vegách jsme trénovali celej den.To by znamenalo zvýšení nákladů na celou sezónu o hodně peněz.Souhlasím s předníma brzdama i karburátorem a po zkušenostech z Lonáta s údržbou motoru pod plombou.Neviděl jsem tam žádné sekundové rozdíly, jak mě strašili.Letošní sezónu jsme v Rok-jun.začínali v 16.jezdcích a končili v devíti.Myslím si,že pár lidem došly prachy,takže doporučuji se při rozhodování zaměřit na nákladovost závodů.

Komentář ze dne: 04.11.2009 13:15:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jarda (@)
Titulek: Dotazník
Do kdy se má ten dotazník poslat vyplnenej ?

  Výsledky 2010

ROKCUP 2010

HOBBY CUP 2010


  Kalendář příspěvků
<<  Září  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30    

  Sponzoři


NAHORU

TOPlist

phprs